недеља, 18. септембар 2016.

TRAVEL TIME IN 2016

Cao svima!
Dark Diary is here!
Danas cu vam ispricati kako mi je bilo na letovanju ove godine. Isla sam u Sokobanju na 10 dana. Bilo mi je prelepo i ima dosta stvari koje mozete obici. Putovala sam 6 sati autobusom jer zivim u Vojvodini, sto je dosta daleko od juga Srbije.Sve slike u ovom postu su moje. :)





Ovo je jezero na putu ka Sokobanji. Dosta je dugacko i svidelo mi se na prvi pogled. Zao mi je sto nisam otisla vise puta da ga posetim, ali dobro. :)
Ova fontana se nalazi u parku u kom sam cesto sedela i citala knjigu ii setala. Nju sam cesto slikala i ovo je mesto koje jednstavno morate posetiti ako idete u Sokobanju.
Suma koju vidite na slici je divno mesto za odmor ili neki piknik. Ima dosta stolova sa klupama i igraliste za malu decu. Mesto je ispunjeno srecom i veseljem, jednostavno kada ste tamo totalno zaboravite na sve svoje probleme i osecate se neverovatno divno.
Ovo je pogled sa terase apartmana u kom sam bila. Svuda ste okruzeni planinama i pogled je prosto divan i nerealno lep. Mozete cak da vidite kako vrhovi planina dodiruju oblake.

Sem svega ovoga posetila sam jos nekoliko planina, akva park i dosta bazena. Provela sam se divno, cak i bolje nego sto sam ocekivala. Sokobanja je mesto vredno posecivanja.

Hvala vam sto ste procitali <3
Btw hvala svima na1000 pregleda, ljubim vas <3

                                                                                                        -Dark Diary



5 коментара:

  1. Super slike :) Bila sam tamo davnoo, nadam se da cu je jednog dana ponovo posetiti :D


    www.infashionchains.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. AWwwww ovo izgleda tako prekrasno haha, mislim tvoji opisi toga i sam dojam. Sad bih i ja voljela ići tamo haha xD
    Inače slike su ti baš lijepe i ovaj pogled je super i onaj park, ma sve izgleda super a šuma mi djeluje genijalno
    Učlanila sma ti se u blog i nastavit ću pratiti i nadam se da ćeš se ti učlaniti u moj blog ako ti se svidi haha i da objavila sam prolog svoje knjige pa se nadam da ćeš ostaviti mišljenje xD
    -Sara

    strujadreams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши