недеља, 21. август 2016.

7 STVARI KOJE MOZETE DA RADITE KAD VAM JE DOSADNO

Cao svima!
Dark Diary is here!
Svi imamo trenutke kada nam je izuzetno dosadno i bukvalno ne znamo sta cemo od sebe. Pokazacu vam nekoliko stvari koje mozete da radite kada ste u ovakvoj situaciji.
1. SLUSAJTE MUZIKU
 Idite u svoju sobu, uzmite slusalice, lezite i slusajte neke od vasih omiljenih pesama. Ovo mnogo opusta i vreme ce vam jako brzo proci.

 2. IDITE U PRIRODU
 Nemojte ceo dan provesti u kuci.  Nema lepseg odmora od odmora u prirodi! Idite prosetajte ili se provozajte biciklom, sigurno ce vam prijati.
3. OCISTITE CETKICE I SREDITE SMINKU
Kada ste slobodni iskoristite to vreme da ocistite svoje cetkice i sredite sminku.
4. SLAZI SLAGALICU
Verovatno vam ovo zvuci kao savet za petogodisnjake, ali stvarno je zanimljiv. Slaganje slagalice vam potrosi dosta vremena i jedan je od najboljih nacina da ubijete dosadu.
5. GLEDAJTE SERIJU
Gledanje serija ceo dan je definitivno nesto sto cesto radim. Nadjite neku dobru seriju, spremite slatkise i sok, ukljucite seriju i dosada je nestala!
6. CITAJTE
Ja sam veliki ljubitelj knjiga i kada god imam vremena citam. Nadjite neku dobru knjigu i pocnite da citate. Necete verovati koliko ce vam vreme brzo proci i uzivacete ako volite knjige.
7. ISPROBAJ SVOJU SMINKU
Nasminkaj se i isprobaj sta sve znas sa svojom sminkom. Ja to stalno radim i jako je zanimljivo. Prava stvar za ubijanje dosade!

21 коментар:

  1. Zanimljiv post :)

    Ukoliko zelis da se pratimo, javi se na mom blogu :D
    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajan post. Najčešće čitam knjigu ili gledam neke od svojih najdražih serija :)

    sarahmakeupp.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post!!!! Svidjaju mi se saveti!
    Ako zelis da zapratimo jedna drugu, javi mi se na mom blogu u komentaru!
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post,biti ce mi od pomoci!


    Predplati se na moj blog,uzv- funnyandrabbits.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  5. Super post! Ove stvari stvarno ubijaju dosadu.
    Zapratila sam te, ako želiš uzvrati!

    http://riverthebookmoth.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post :) Zanimljiva ti je pozadina na blogu :) Pogledaj i ti moj blog i uclani se ako zelis (ostavi mi komentar, da bih znala da uzvratim) :) :) :)

    missymj.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Super savjeti i ja neke radim kada mi je dosadno

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши