уторак, 23. август 2016.

BACK TO SCHOOL - MORNING ROUTINE

Cao svima!
Dark Diary is here!
Danasnji post je moja jutarnja rutina tokom skolske godine. Hajde da pocnemo. :)

Ja sam osoba koju ne moze da prubudi jedan alarm, nego deset!
Nema sanse da se ja probudim i normalno spremim ako zvoni samo jedan alarm.
Kada se probudim prvo odem da jedem nesto. Spremim sebi nesto za jelo i skuvam caj. Moj omiljeni caj je od nane, aaaa obozavam ga *-*
Zatim odem da se obucem. Odecu uglavnom spremim uvece jer ako ujutru spremam otici cu sa dve razlicite carape, u trenerci i majici za fizicko *prva majica koju nadjem*...
Najcesce oblacim farmerice i neku majicu, to mi je omiljeno.
Kada se obucem odlazim u kupatilo i cesljam se, perem zube i umivam se.
Nakon umivanja stavim nesto od sminke jer uglavnom izgledam kao zombi svaki put kada ustanem hahahahahaha

Stavljam vrlo malo sminke jer imam samo 13 godina i smatram da je nepotrebno nanositi u velikim kolicinama. Ne treba mi 2 kile pudera, sasvim je u redu i ovako. :D
Stavljam korektor koji koristim vec nekoliko meseci i prilicno sam zadvoljna.. To je ovaj korektor:

Ostalo sto stavljam su maskara i labelo ili baby lips.
Zatim uzimam ranac i pakujem knjige. Iako ne volim da ostavljam stvari da ih uradim ujutru jednostavno me previse mrzi da ih spakujem uvece. Kada spakujem knjige ostane mi jos malo vremena i tada pogledam sta ima na drustvenim mrezama. Oko 7:30 uzimam ranac i krecem u skolu:)
Hvala vam sto ste procitali <3

                                                                                                   -Dark Diary



23 коментара:

  1. Super post! Imamo dosta sličnu routine-u

    počela sam ispočetka blogovati,tkd follow me,uzvraćam ! - myworldajla.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post :)
    Pratimo se ;)

    beautyangel3.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Ista stvar sto se tice alarma:)Slike su odlicne,ako su tvoje:)Super post:)Uclanila sam se,i jako bi mi znacilo ako bi uzvratila:)

    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post draga <3
    Pretplati se na moj blog ako želiš,uzvraćam .
    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Zanimljiv post! I moja rutina nekako tako izgleda, takodjer pripremam odjecu vecer prije s obzirom da se ujutro nisam i stanju snaci. Lijepo napisano!
    Posjeti moj blog i ako se uclanis, javi u komentar kako bi mogla uzvratiti: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Zanimljiv post! I moja rutina nekako tako izgleda, takodjer pripremam odjecu vecer prije s obzirom da se ujutro nisam i stanju snaci. Lijepo napisano!
    Posjeti moj blog i ako se uclanis, javi u komentar kako bi mogla uzvratiti: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post! Imam isti problem sa alarmom, obično treba neko da me probudi da bih izašla iz kreveta... Zapratila sam te, ako želiš uzvrati ♥
    http://marized.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  8. Ja ne mogu da verujem da je škola toliko blizuu. Inače odličnan post i svidja mi se što ima manje teksta. :)
    Ukoliko želiš, pogledaj moj blog i učlani se ako ti se dopadne
    http://mirjanasite.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Super post, ako želiš, pogledaj moj blog, ovih dana će giveaway i učlani se ako želiš, uzvraćam
    https://lillysecret.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  10. Fantastičan post draga *-* Sviđa mi se tvoja rutina, a i ja isto moram staviti alarm 500 puta da zvoni!

    Nova sam na tvom blogu, pa ako hoćeš učlani se u moj: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  11. Razumemo se oko alarm xd

    Pogledaj moj blog/zadnji post, ako zelis zaprati, uzvracam x)
    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.mk/2016/08/i-know-stuff-about-school.html

    ОдговориИзбриши