недеља, 4. децембар 2016.

INSTAGRAM TAG

Yoooo!
Dark Diary is here!
Znam da nisam dugo postavljala, tako da cu sad biti mnogo redovnija. :)
Bilo mi je dosadno i razmisljala sam sta da pisem, pa sam odlucila da napravim INSTAGRAM TAG! Uskoro mozete da ocekujete i collab sa blogerkom Boomy's Place, pogledajte i njen blog:
http://boomysplace.blogspot.rs/

Hajdee da pocneemoooo!

1. Koje ti je ime na instagramu?
E sad, jos uvek vam se nisam zvanicno predstavila...Moje ime je Ognjena Petrovic...Da, znam...Cudno ime.. Uglavnom, moje ime na instagramu ne predstavlja nista posebno, a zovem se ''ognjenaaaaap''
* Ne bi bilo lose da me zafolujete :P ;)  *

2.Kada si napravila instagram profil?
 Ovaj profil koji trenutno koristim sam napravila cini mi se u maju 2015. i od tad ga koristim :)

3.Koja je bila prva slika koju si postavila?
Ja sam brisala neke slike, ali prva postavljena koja se i dalje nalazi na profilu je ova...
4.Koliko cesto proveravas instagram u danu/nedelji?
Pa, proveravam instagram svaki dan, na nekih sat vremena xd

5.Koja je najgora slika koju si postavila?
Slike koje sam smatrala losim sam obrisala, tako da trenutno ne mogu da izdvojim neku koja mi se bas ne svidja :)

6.Koja tvoja slika ima najvise lajkova?
Nemam tu sliku na kompjuteru, ali najvise lajkova na slici mi je 76, jer i nemam mnogo followersa :)

7.Koliko pratilaca imas? Koliko ljudi pratis?
Mene prati 212. :)
Ja pratim 404. :D

8.Ko je poslednja osoba koja je lajkovala tvoju sliku?
Ta osoba je Dragana Dukic, odnosno blogerka sa bloga Boomy's Place :D *---*

9.Jedan bend ili poznata licnost koju pratis? I poznate licnosti koje tebe prate (ako ih ima)?
Hm, jedino sto mi trenutno pada na pamet je da pratim Zoranu (Zorannah), a mene ne prati niko od poznatih licnosti :)

To bi bilo to, hvala vam sto ste citali <3
Ako imate neke ideje sta bih jos mogla da napisem, predlozite mi u komentarima i preporucite meni i Dragani (Boomy's Place) neki dobar TAG da radim collab. <3
Ljubim vas punooo <3

-Dark Diary ^^

15 коментара:

  1. Odličan post! Jako mi se sviđa ovaj tag i moram ti priznati da imaš prekrasne fotke na instagramu, imaš moj follow *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This is my life

    ОдговориИзбриши
  2. Kaaoo i uvek još jedaan A M A Z I N G post bukvalno *--*
    Daaa,obavezno nam pišite neke predloge jer ono mi bismo da radimo ono što biste vi voleli hihih <3 <3


    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican tag!
    jako mi se dopada :)

    P.s follow sam te na IG XD

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post!!!
    Pratim te pa ako zelis uzvrati: http://mlmr16.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Da, baš imaš neobično ime, ja jesam čula za ime Ognjen, ali nikada za ime Ognjena.
    Post je stvarno super, ja sam te već zapratila :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  6. Jako dobar post. Odlicna pitanja i odgovori,nemam rijeci,pre,pre dobro :)

    Mi smo nove blogerice i puno bi nam znacilo da nas zapratis,mi tebe vec jesmo zapratile :)

    EM

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post! Uživala sam čitajući. Slike na instagramu su ti vrh. ♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши