четвртак, 16. март 2017.

NIJE ME BILO TRI MESECA ?!

Hello guys, Dark Diary is here!!!
Uh..da...tri meseca nisam bukvalno nista postavila..Postoje dva razloga tako da objasnicu vam o cemu se radi..
Prvi razlog - skola
Od ucenja nista ne stizem, nemam vremena ni za sebe, a kamoli da se posvetim blogu i pisem redovno postove... Ali od sada mogu da budem redovnija jer sam sredila ocene i uskoro se zavrsavaju svi pismeni i kontrolni tako da yaaaaay!
Verovatno ce novi post da izlazi svake subote u 20h, tako da ocekujte ih :D

Drugi razlog - htela sam da odustanem od bloga 
Da...Htela sam da odustanem jer ne mogu da nadjem vreme za sve, ali ipak cu nekako da svoje slobodno vreme da iskoristim na uredjivanje bloga i pisanje postova...

Napisite mi o cemu biste hteli da pisem sledece subote, a do tad, love ya all


~Dark Diary.

7 коментара:

  1. Aaa... sad mi je baš drago što si se vratila! Jedva čekam nove postove, nemoj nikada odustati <3
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  2. Dobrodosla nazad :)
    Ja sam za to da se nista ne radi na silu, ako nesto ne zelis, to je to, ali mi je jaaako drago da vidim da si na blogu, jer zaista imas odlicne postove :)
    Ako budes mogla, poseti moj blog :)

    JL Blog

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post ! Predivan blog <3
    Pogledaj moj blog i ako ti se svidi zaprati me,uzvratit ću : http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan blog, svidja minse tvoj post o terijama zavere odlican je i u dahu sam ga procitala, super sro sinse vratila! 💋💋


    https://aandymm.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши