субота, 18. март 2017.

TEORIJE ZAVERE 1

Hello guys, Dark Diary is here!!!
Kao sto vidite, subota, 20h...NOVI POST *-*
Danasnja tema je 'Teorije zavere'...Mnogi blogovi i yt kanali su poceli da postavljaju postove i klipove na ovu temu, tako da sam odlucila da vam pronadjem neke najzanimljivije :)
Sooo, lets beginnnn *-*
1. ILLUMINATI
Postoji stvarno mnogo teorija o Illuminatima.. Uglavnom, ljudi smatraju da su Illuminati angazovali neke poznate licnosti da rade odredjene stvari kako bi odvlacili paznju ljudima dok se uzasne stvari desavaju u svetu..Na primer, kada je Kylie stavila silikone, u svetu je bio haos, desavala su se monstruozna ubistva, kidnapovanja, vodjeni su ratovi..E sad, Kylie je odvracala paznju ljudima koji su mozda mogli nesto da primete od tih haoticnih situacija i ceo svet je pricao o njoj. pa su ljudi bili prezauzeti pricanjem o Kylie da bi primetili ostalo..
2. KOKA KOLA
Ovo je vise kao Mandela efekat..Ukoliko neko ne zna, smatra se da ljudi iz buducnosti dolaze i menjaju nasa misljenja... Na primer, vi ste sigurni da ste kad ste bili mali imali imali na primer plisanog medu roze boje sa kojim ste se stalno igrali, ali vam je mama donela medu plave boje i rekla vam 'Ovo je bila igracka koju si najvise voleo'..A ti si siguran da je on bio roze boje..
Uglavnom, da predjemo na temu...Mnogi ljudi su sigurni da na koka koli, odnosno na ambalazi CocaCola i niko koga sam pitala i cula ne misli da se tamo nalazi crtica izmedju, ali zapravo i na ambalazi iz 1886. se jasno vidi crtica, sto znaci da ta ambalaza nikada nije menjana.



Ambalaza iz 1886. godine:






3. JUSTIN BIEBER JE REPTIL?
Znam da mnogi od vas vole Justina, ali ovo je jako cudno...
Kao prvo, ne zna se da li Justin ima klona ili ne, ali taj Justin koji je otisao u zatvor je, kao sto ljudi pricaju, reptil...Ako gledate Teen Wold, sigurno znate sta je promena oblika tela..Na snimku, odnosno slici iz zatvora, uhvacen je cudan prizor, a to je promena Justinovih ociju u zeleno, iako svi znamo kakvu on boju ociju ima...na slici se ne vidi toliko lepo, ali pokusajte da potrazite jos neke slike pa cete videti da ustvari promena postoji...
Slika Justinovih ociju:
Promena:




Nadam se da vam se svideo post, ako zelite jos postova na ovaj fazon pisite mi u komentarima, vidimo se sledece subote u 20h..
Ljubim vas punoooo <3


~Dark Diary


19 коментара:

  1. Ajme, obožavam teorije zavjere, ali ova zadnja o Justinu je baš jeziva, u svakom slučaju super post <3 Učlanila sam ti se u blog, pa ako hoćeš učlani se i ti u moj -> This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post ! Obozavam da gledam i citam o teoriji zavere najvise mi je jeziva prica o Justinu ali sve u sve jako zanimjive postove uclanio sam ti se na blog i nadam se da ces uzvratiti

    booksdiar.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Woow ovaj post je prezanimljiv,uzivala sam citajuci! Radi cesce ovakve veste postovaa :D btw pitala si me da se medusobno zapratimo,ja tebe jesam sad,ako uzvratis obavijesti me u komentarima :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/03/alien-outfit-zaful.html?m=1

    ОдговориИзбриши
  4. Ovo je tema koja se dugo provlaci o jutjubu i blogu. Odlicano odradjen post!♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Pratim tvoj blog i zaista je super, procitala sam ovaj post, ali pazljivo, jer obozavam ovakve postove Teorije zavere, odlican post i tema zaista ❤❤❤❤

    ОдговориИзбриши
  6. Very interesting things!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: TULLE SKIRT | RAINY PARIS

    ОдговориИзбриши
  7. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post! Zapratila sam te ,jer imaš jako zanimljive tekstove! https://magicnisvetlepote1.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши