субота, 1. април 2017.

DAY WITH ME !

Hello guuuuuys, Dark Diary is here!
Danas cu da vam opisem kako ja provodim svoj dan kada idem pre podne u skolu, tako daaaa, hajde da pocnemo :)
Prvo, budim se u 7 kako bih se spremila za skolu..Ja sam osoba koja navija bukvalno 10 alarma, jer znam da se na prvih 9 sigurno necu probuditi...
U skoli sam do 1, a kada se vratim jedem i onda odem da proverim sta ima na drustvenim mrezama, odnosno na instagramu, fejsu... Zatim, kada zavrsim sa telefonom ukljucim kompjuter i odem da gledam nove videe na jutjubu.. Evo neki od mojih omiljenih jutjubera koje MORATE pogledati:

Baby Ariel♥



TheyLoveArii♥

Zoella♥

Kada odgledam jutjub odem da proverim sta imam za domaci i da li ima nesto da se uci..Oko 2-3 sata dnevno potrosim na ucenje i rad domacih zadataka, ali dobro.. Dok ucim pustim sebi neku muziku jer ja jednostavno ne mogu da budem u tisini, cak ni kad ucim...Ali ne slusajte moj savet, jer me muzika uglavnom dekoncentrise i onda pocnem da pevam i igram po sobi i skroz zaboravim da sam uopste pocela da ucim, da..Veselo je meni u zivotu, moze se primetiti....
Kada zavrsim sve ovo odem da gledam neki anime...Anime koji trenutno gledam je Owari no Seraph *----*
Samo da se zna, Yuu je moj.
Posle toga, sa svojim drustvom odlazim da igram LoL i na to potrosim recimo 3 sata, jer sam blago receno o p s e d n u t a.
Nakon toga pricam sa najboljim drugom negde do 12 i onda odlazim da spavam...I naravno, meni nema spavanja bez slusalica.
Nadam se da vam se svideo ovaj post, vidimo se sledece subote!
Ljubim vas punooooo♥

~Dark Diary. 






6 коментара: