недеља, 23. април 2017.

SERIJA KOJU MORATE DA POGLEDATE !

Hello guys, Dark Diary is here!
Nisam postavljala nista dve nedelje, but I'm back *-*
Poslednjih par dana sam gledala seriju '13 Reasons Why' i serija se malo reci s a v r s e n a.
Tako daaaaa, let's start :D
U seriji se radi o devojci koja se ubila, i snimila je 13 traka na kojima govori o tome zasto se ubila.
M o r a t e da pogledate~
Glavna glumica je Hannah
ONA I CLAY SU NAJVECI SIP MOG ZIVOTA
S H I P
Bukvalno je serija savrsena, ja sam odusevljena
Ok sad ide najhot glumac *stavljam sve ovo samo da pogledate seriju jer POZNAJEM VAS, znam da vam necu privuci paznju drugacije hehe*



 Ovo je bio malo kraci post, ali sledeci vikend ocekujte nesto malo bolje :D
Ljubim vas punooo <3

~Dark Diary.

7 коментара:

  1. Ja sam stigla do 6. epizode i bukvalno placem sto nemam vremena da je zavrsim. Inace super post!

    ОдговориИзбриши
  2. Pročitala sam čitav tvoj blog, i saznala sam da treniraš karate, jel to i dalje tako? Tako da sam se doslovce skakala od sreće. Stvarno odlično pišeš, ovu seriju nisam gledala, ali sigurno hoću. ;)

    Fantastiko World
    -posjeti moj blog ako želiš :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Trenirala sam karate i MMA, ali sam morala da prestanem zbog zdravstvenih problema. Sad je sve okej pa mogu da nastavim od septembra. Hvala ti mnogo <3

      Избриши
  3. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  4. Trebate li hitan kredit?

    Ja sam pojedinac financijskih stručnjaka koji vam mogu odobriti kredit u rasponu od 5.000 do 2.000.000 € po stopi od 2% godišnje za svaku osobu koja je može vratiti i uz uvjete koji će vam olakšati život. Ovo su područja u kojima vam mogu pomoći:

    * Osobni kredit
    * Hipotekarni kredit
    * Ulaganje
    * Automobilski kredit

    Vaša banka odbija dati kredit ili ne možete posuditi zajam privatnom zajmodavcu jer nemate fiksni posao ili imate projekt, a potrebno vam je financiranje, loš kredit ili trebate novac za plaćanje računa, ili vam je potrebna sredstva za ulaganje u vaše poslovanje? Ja sam rješenje vaših problema i uvjeti su mi povoljni. Osoba koja nije ozbiljna mora se suzdržati!

    Kontaktirajte me samo putem e-maila: mariadiosperez@gmail.com

    ОдговориИзбриши